Vit flagg

Inte kul att lägga 15 minuter på att försöka förstå 1 sida i en medelstor bok.
Känner mig riktigt retarded alltså. Det sägs ändå att jag är rätt normalbegåvad.
Till och med lite smart.
Men inte idag. Inte på den här kursen.
Är helt enkelt inte tillräckligt bra.
Vi ska diskutera "Esos cielos" i morgon. Tvång att formulera fina, meningsfulla argument på spanska.
Helloo tunghäfta!

Kanske ska skita i alltihop och dra till Spanien igen istället.

Lägga benen på ryggen och fly.

/ Carro - Med stil och flyktplaner
Kommentarer
Postat av: anna

ja jag akn inte med att säga nej till teleintervjuer..men försäljare kan jag vara elak mot.

hehe
kram!

2008-02-27 @ 01:43:43
URL: http://pyttis.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0