Esos Cielos

image73Av Bernardo Atxaga skall vi tydligen läsa nu.
Den skall egentligen vara utläst till onsdag. Men inte troligt att jag hinner läsa 170 sidor på relativt svår spanska tills dess. Inte om jag förväntas ha förstått allt också!

Det kanske är någon utav er som har läst den..? I så fall är alla tips välkommna. Svåra ord, kapitel osv.

Så, istället för att sitta o blogga och läsa bloggar, bör jag nog börja läsa boken i fråga. Usch och fy.
Och skriva ut en massa papper till grammatiken bör jag också göra..

Det är nu jag gör precis som Albatrossen; förtränger det jag borde göra och kommer på andra "viktiga" saker att göra istället.

Som att städa i köket, organisera mina anteckningar, bädda sängen, laga mat...
Allt medans boken får ligga där och ropa: -"Läs mig!"

Jag hör inte ropen. Är alldeles för upptagen. *aaah bingolingo*

/ Carro - Med stil och mycket annat att göra
Kommentarer
Postat av: rivvelarre

måste bara kommentera för det är så på pricken!
det är verkligen precis så man gör - så fort det är något som måste göras börjar man göra massa andra saker och oftast typ konstiga saker - som att städa.
människor asså =P

2008-01-26 @ 23:39:08
URL: http://riverthegreat.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0