En "dålig" bra vecka!

Ja, ur gå-ner-i-viktsynpunkt, har det varit en dålig vecka. Men i övrigt en mycket bra.
Bara tre dagar i plugget och härlig ett-årsdag med T!

Det jag hade gått ner, har jag nog gått upp igen de senaste dagarna då jag varken rört nämnvärt på mig eller ätit helt rätt.
image104

Jag är inte en sån där som klarar av att inte äta gottiga saker som grädde och chips. Däremot är jag en hejjare på att träna när det gäller. Jag älskar att träna!
Så jag satsar på att överväga mitt gottande med lite extra träning. I vanliga fall fungerar det fint, går en massa de dagar jag skall till plugget.

Är rätt nöjd ändå faktiskt, för tror inte att jag har gått upp det halva kilot jag tappat till förra veckan.
Det är väl upp till bevis kommande vecka, får se om jag kan gå några extra steg och tappa 0,5 kg till!

Jag beräknar vara klar med min "tappning" 13 mars. Så det är ganska långt kvar.
Har givit mig själv ganska gott om tid med en snittminskning med mindre än 0,5 kg/vecka.
Bör ha blivit rätt fit, tills dess också! ;)

/ Carro - Med stil och på gång neråt!
Kommentarer
Postat av: s.

Hihi jag är också i hårdträning :) tycker också de så kul att träna när man väl kommer igång ;D
Men hoppas det går bra i fortsättningen för dig.
kram

2008-02-03 @ 00:20:43
URL: http://ajslandic.blogg.se
Postat av: s.

svar: Nä inget speciellt kanske, men jag har planerat att komma i form och bli vig åter igen :P
Men du kanske tränar inför något speciellt?

hehe jag & hunden va också uppe länge och sov länge gjorde vi också, lillen har tillochmed gått och lagt sig igen :b
Kram.

2008-02-03 @ 09:11:25
URL: http://ajslandic.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0