Det går neråt!

image146Hurra!
Har nu gått ner 1 kg totalt på drygt 3 veckor.
Har inte slitit mycket, bara rört på mig mer och tänkt till lite med mängden onyttigheter.
Känns kanon!
Jag vet att man kan gå ner så mycket som 1 kg i veckan om man håller diet.
Mellan 0,5 och 1 kg sägs ju vara en hälsosam takt men jag orkar inte hålla diet. Så enerverande.
Jag vet ungefär hur mycket jag kan äta av ditt och datt och satsar på att röra mig så mycket som möjligt varje dag. Dricker mycket vatten.
Det verkar ju fungera, sakta men säkert.

Snart är jag i alla mina jeans igen!

/ Carro - Med stil och -1 kg
Kommentarer
Postat av: Theodora

Har själv också börjat träna, nybilven gymkortsägare. (: Mest ute efter en kondition överhuvudtaget istället för att gå ner i vikt.

2008-02-12 @ 15:38:20
URL: http://theodora.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0