Om en flicka

Här skulle en otroligt töntig bild på mig vara men knasiga bloggen säger att den inte är i JPG format, vilket den visst är. Så vad gör man..? Bloggen vill helt enkelt inte att jag skall bjuda på mig själv.

Det kanske är mitt elaka undermedvetna som haft ett finger med i spelet igen. Det kanske inte är så piggt på att hela svenska folket skall ha tillgång till en så härligt osmickrande bild på mig.

Jag måste lära mig att kontrollera mitt elaka undermedvetna, det sabbar ju allt det roliga.

/ Carro - Med stil och en ständig kamp med sitt undermedvetna jag
Kommentarer
Postat av: A

Det kan inte vara så enkelt som det var för mig häromdagen? Filen hade hette .jpeg och bloggagratis ville inte acceptera. Bytte bara till .jpg och då gick det.

Inget pocketutbyte för min del, men tack för att du frågade. :)
Jag är lite "nördig" när det gäller böcker, och vill gärna ha kvar de jag läst, även pocketböcker. Det är väl någon sjuk samlar-gen som ger sig till känna. :D

2008-04-16 @ 08:20:45
URL: http://minsoffa.bloggagratis.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0