Effektivitet

Det är ett ord jag gillar. Effektivitet. Det liksom smakar bra.
Säger mitt elaka, överambitiösa undermedvetna.
Och då väljer jag att tro på det.

Nåja, ikväll skall jag försöka använda mig av det där ordet för att uppnå tre saker:

[  ] Diska, för att inte vakna upp till disk igen.
[X] Lägga upp min Röda döda (bilen) på Blocket, för att få några kulor för den.
[  ] Organisera mina grammatikanteckningar från förra terminen i en pärm.
Eller snarare få in dem i en pärm. Själva organiserandet får nog vänta.

Jag är ingen slacker. Jag är ingen slacker. Jag är ingen slacker. Jag är ingen slacker. Jag är ingen slacker. Jag är ingen slacker. Jag är ingen slacker.

Jag är EFFEKTIV!

Mantran är bra säger mitt undermedvetna (fortfarande lika elakt och överambitiöst), och då väljer jag att tro på det.

God Natt!

/ Carro - Med stil och mantra
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0