Fel i ekvationen

Jag hade räknat med att ha fem timmar att plugga, 17-22.
Det sket sig. T kom i sista stund på att vi skulle på kostrådgivningen 18:30 så 2 timmar till det och sedan lite mat och så helt plötsligt har jag ingen tid alls. Jag kommer att få sitta till halv ett som det ser ut nu... Suck.

Men facit till tentan har kommit upp nu och jag måste säga att det inte kändes främmande iaf. Jag tror nog att jag satte en hel del poäng, även om jag fortfarande inte förväntar mig att bli godkänd. Blir nog omtenta men det är okej!

Dags att återgå till the book.

/ Carro - Med stil och 87 to go.
Kommentarer
Postat av: anna

men oj vad duktigt seriös du är...bibelstudier för att höja allmänbildningen..You go girl!

...fortsätter i min deckare jag...

2008-04-02 @ 10:22:46
URL: http://pyttis.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0