Snart high-tech igen!

Bild lånad från BRC, klicka på bilden för att komma dit.

Efer allt strul jag haft med min gamla (SE W760i), reklamation hit och strul med butiksägaren dig, ska jag i morgon äntligen bli ägare till denna vackra skapelse av modern teknik (Nokia 5800). Jag skall återförenas med mitt underbara bluetooth headset (hbh ds980) och så återinträda i den kommunikativa och trådlösa värld jag älskar så mycket!

Hela historien om allt strul med min W760i kan ni få en annan dag. Idag är jag bara så glad att snart kunna förvisa min gamla pensionär till telefon (W810i), till ålderdomshemmet i lådan längst in i förrådet där den hör hemma.

Har även nyligen inhandlat mig en helt annan stor bit tekniskt godis.
Men detta får vi tala om en annan dag.

/ Carro - Med stil och snart åter high-tech
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0