Om min frånvaro

De av er som varit här och kikat de senaste 10 dagarna har då inte fått mycket för besväret! Jag har helt enkelt inte haft lust att blogga. Ingen inspiration, knappt funnits något att skriva om.
Nu är jag dock tillbaka. Skall försöka dra igång lite träningsinspiration här nu, för det är något jag faktiskt HAR gjort under min bloggfrånvaro! Jag hakade på missXL:s utmaning om 30 minuters fysisk aktivitet om dagen och här har ni resultatet:

Måndag: 150 minuter (Gym 120 min, prom. 30 min)
Tisdag: 60 minuter (Prom. 30 min, Cykel 30 min)
Onsdag: 150 minuter (Gym 120 min, prom. 30 min)
Torsdag: 40 minuter (Cykel 30 min, prom. 10 min)
Fredag: 120 minuter (Bodytoning 60 min, cykel 30 min, prom. 30 min)
Lördag: 30 minuter (Prom. 30 min.)
Söndag: 30 minuter (Prom. 30 min.)

Totalt: 580 minuter.

Så ur träningssynpunkt blev veckan en riktig höjdare! Skall iväg och köra BodyPump 11:30 idag, satsar på en lika bra vecka som föregående! Jag skulle sannerligen behöva det...

/ Carro - Med stil och en härlig träningsvecka i ryggen
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0