Tatuering och konsumtion

Vi har haft en riktig heldag idag, T och jag.

Han har nämligen fått sin första tatuering gjord!

image214
Tjusigt värre, inte sant?! Egenkomponerad och allt!

Sen har vi handlat så mycket idag att jag började känna mig lite som Blondinbella men så kom jag på att mitt konto inte fylls på med 10 000 kr att spendera varje månad och då slutade jag vifta fullt så mycket med kortet.
Visserligen får jag ju mina 7492 kr från CSN men med fasta utgifter på runt 6000-6500 kr så.. Well, you do the math!

Hur som helst har vi handlat påskägg och godis att fylla dem med.. När vi gjort i ordning dem får ni självklart se vad för slags godismänniska jag är. Om det skulle vara av intresse.
Vår kostrådgivare skulle antagligen få slag om hon såg allt det där godiset, tur då att hon inte läser min blogg!

Vi köpte även en liten pläd till Sotis, att ha i sitt lilla hus. Det skall tilläggas att hon fortfarande inte kommit hem.

Dessutom hann vi med att luncha med min kära faster (som jag verkligen inte träffar för ofta) och det var ju givetvis trevligt!

Förutom påskägg och godis har vi även inhandlat den obligatoriska påskskinkan som vi båda älskar, plus en hel massa nyttigheter som jag kommer att berätta om i morgon! Missa inte det!

Jag har hunnit läsa 3 sidor av 39 idag. Åh vad bra det känns!

Nu är det dags för sömn. God natt!

/ Carro - Med stil, tatuerad sambo och ett helt berg av nyttigheter i skafferiet

EDIT: T blev lite orolig för att någon skulle tycka att tatueringen var så snygg, att de "lånade" bilden. Jag tror ju givetvis inte att någon av mina trogna läsare tänkt "låna" bilden men bara för att T ska bli nöjd ville jag nämna detta. Jag menar, vi vet ju alla i bloggosfären hur copyrightlagen fungerar... eller? Summan av kardemumman: T vill inte se några copycats komma gåendes med hans tatoo, någonsin! Så; se men inte röra, tack!
Kommentarer
Postat av: A

Snygg tatuering!

Ser fram emot att få se äggen fyllda med godis! :)
Det låter "proffsigt" med en egen kostrådgivare. Lite så där som stjärnor brukar ha.
Varför har ni en sån? Bara nyfiken... ;)

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 10:11:12
URL: http://minsoffa.bloggagratis.se
Postat av: A

Aha!
Ja, en sån kurs kanske man borde gå.
Fast jag tror jag vet ungefär vad jag bör och INTE bör äta. Men det gäller ju att leva efter det också... :D

2008-03-20 @ 10:40:07
URL: http://minsoffa.bloggagratis.se
Postat av: Klara

Snygg tatuering! =)

2008-03-21 @ 13:10:10
URL: http://partypiingla.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0