Stress-vecka

Tänkte bara tala om hur det kommer att fungera här på bloggen nu i veckan.

Har grymt mycket att göra i plugget just nu så det kanske inte blir så mycket bloggande men skall försöka kika in och skriva något inlägg om dagen i alla fall!

Angående tävlingen som avslutas på fredag (7/3, 16:00) så kommer jag att försöka sammanställa rösterna under fredagen och publicera vinnarna under lördagen.
T kommer att få hålla skålen med alla lapparna och jag blunda och ta en, så att allt går rätt till.
Jag emballerar och skickar vinsterna så fort jag fått adressuppgifter från vinnarna.

Några bilder från modevisningen kommer att komma upp också, så här lite i efterhand men tyvärr min kamera dog halvvägs igenom så det blev inga flashiga back-stage-foton. Synd!

Annars blir det nog lite foto som kommer upp (bland annat på lägenheten!) och så skall jag ta mig en ordentlig funderare på om framtiden för Dagens väder ser ljus ut eller ej.

Det var nog allt för nu. Måste studera tills ögonen blöder!

Ciao!

/ Carro - Med stil och eld i röven
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0