[Lagom snygg och informativ rubrik]

Alltså, jag känner egentligen inget sug att blogga idag.
Det enda jag orkar är att klicka runt mig på olika bloggar för att känna mig lite "med". Uppdatera bloggdatabasen med allt jag missat under de två dagarna jag varit mer eller mindre frånvarande.
Det jag möts av är inte ens hälften så roligt som man kunde tänka sig.
Tror att jag har för höga krav på bloggar.
Jag vill att de skall vara lagom personliga, småroliga och helst även rätt så meningsfulla.
Det är jag i ett nötskal. Skall alltid ha allt. Och kan jag inte få allt, vill jag inte ha något alls.
Jag strävar alltid efter det optimala.

Att nöja sig borde vara den åttonde dödssynden.

Jag är nästan alltid nöjd men nöjer mig aldrig.

/ Carro - Med stil och höga krav på allt
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0