Jakten är igång

Har letat efter ett bättre bloggverktyg halva dagen.
Jag vet att många tycker att Wordpress är mer proffsigt och väldigt bra. Dessutom kan man använda det till vanliga hemsidor också. Har skaffat mig en blogg där och skall utvärdera lite under kvällen och morgondagen.

Provade Blogga gratis men lämnade ganska omgående då jag tyckte att bloggverktyget saknade några funktioner jag är van vid och värderar högt, här på Blogg.se. Däremot kunde man datera sina inlägg bakåt i tiden där, om man hade missat att lägga in nåt någon annan dag eller vecka. Men jag vet inte om det är en så väldigt användbar funktion då själva meningen med bloggningen lite försvinner.

Hur som helst, ge mig förslag!

/ Carro - Med stil och Wordpress på prov

Kommentarer
Postat av: anna

thanks babe! glad u like!
pöss!

2008-03-18 @ 23:56:48
URL: http://pyttis.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0