I morgon händer det!

Jepp imorn byts det alltså plattform här på Blogg.se. Som jag sett fram emot detta!

Ni kanske kommer ihåg att jag, för ett tag sedan, nämnde att nya funktioner och sådant skulle komma upp med nästa version av blogg.se och detta är alltså den.

Jag vet att jag varit dålig på att blogga den senaste veckan men efter påskhelgen tappade jag lite lusten. Jag menar, hur kul är det att skriva flera riktigt bra inlägg när man knappt får några reaktioner alls..?
Skall heller inte sticka under stolen med att berget av plugg nära på gjort att jag kvävts av prestationsångest....
Men jag har sett att bloggvärlden har vaknat till liv de senaste dagarna så nu är det dags att försöka lägga lite krut på nya, fräscha inlägg!
Berget av plugg har krympt från stor elefant till mindre elefant, bara runt 2 ton av plugg kvar alltså. Det är nu jag säger "Yippee-ki-yay motherfucker!" och skjuter elefanten genom min egen axel . Die Hard 4. You gotta love it!

/ Carro - Med stil och en 2 tons plugg-elefant.
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0