Goa vibbar

Jag och T har börjat med vibrationsträning.
Den dyraste träningsform jag varit med om, 550 kr för ett månadskort och det är ca 30 minuter/pass.
Men det är riktigt bra! Man känner att man har tränat och det går fort att känna resultaten.
30 minuter på en platta kan motsvara upp till 1,5 timmes styrketräning.
Så jag räknar iaf med att det motsvarar 60 minuter, det vi gör.
Inte dumt, att vara hemifrån och tillbaka på 1 timma.
Men jag skall allt tillbaka till kära gymmet i stan (Rosenlund faktiskt) så småningom.
Tänkte bara boosta träningen lite så här i början av det nya året och få med min lite lagom lata sambo också!

/ Carro - Med stil och goa vibbar
Kommentarer
Postat av: laaaarsson

haha ja rägers är väl ofta lite ifrån bonnalandet. Men jäkla gött folk är det! :) Så länge de inte är allt för fulla och odrägliga...

Dt är bra att du återvinne,r det tycker jag om =) men kompost är ju det bästa.. Va sköen har du ingen sån stationsgrej å ut med det i skogen bara ! ;)

Ahh den där vibrationsträningen har jag hört mycket om.. Men hur gör man?? typ ligger man på en platta bara eller gör man olika övningar också? skak olla upp om det finns nåtthär istan så ska jag bannemej prova :D

2008-01-24 @ 08:44:24
URL: http://bestick.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0