Cykla 2 mil?

Eller betala 438 kr mer i månaden. Så ligger det till.
Om jag tar mig till Eriksdal, som är kommungränsen mellan Kungälv och Göteborg, kan jag köpa Kommunladdning Göteborg 90 (830kr/90dgr) istället för Göteborg++ (715kr/30dgr).
Göteborg++ tar mig till härryda och alla andra möjliga ställen utan Stenungsund. Värdelöst.

Hela förra terminen betalade jag dock 735 kr/månad, de har sänkt priset nu, så det ska de ju ha lite plus för.

Men hur som helst står det alltså mellan att cykla ca 2 mil om dagen eller betala 438 kr extra och bara cykla 6 km om dagen (valfritt, kan ju åka buss hela vägen också men hur jobbigt är det med 6 km liksom?).

Så, det skulle vara intressant att veta vad ni hade gjort! Och då speciellt alla som bor i Kungälv, hur gör ni?

Är jag bara lat som inte vet om jag orkar cykla nästan 2 mil om dagen?

Till råga på allt är det inte ens min egen cykel jag sliter ut. Det är T:s.

Det är nu jag önskar extra hett att min bil inte hade gått och dött.

/ Carro - Med stil och T:s cykel
Kommentarer
Postat av: Anna

Okej, hmm.. då vet jag faktiskt inte vad du har gjort för fel, och jag har inte ens en aning om va arkivet är för någonting :S :) hehe Lycka till iallafall! Kraam på dig!

2008-01-30 @ 19:56:06
URL: http://tusenochennatt.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0