Andra försöket misslyckades

Försökte mobilblogga imorse igen men lyckades inte så bra. När jag skrivit klart inlägget och tryckte på "publicera", kom jag till startsidan och "logga in". Så då blev jag less och la ner.

Jag skall ge det en ny chans imorn för det hade varit en bra ny vana. Blogga på bussen när jag ändå bara sitter och mår smått illa. Och ja, jag mår även illa när jag pillar på mobilen men det är bra mycket lättare än att försöka läsa Metro!

Men det jag ville sagt imorse var i alla fall följande:

Jag hade inga sömnproblem inatt. Sov som en stock till strax innan klockan ringde. Vaknade 07:20, pigg och glad. Hurra!
+ att det inte regnade ett dugg när jag cyklade imorse och bara lite dimma när jag cyklade hem. Helt okej.

Känner mig dock väldigt sömnig nu, mycket märkligt. Kanske så att man skulle blunda en stund..?

/ Carro - Med stil, utan regn! Ha!
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0