Xbox VS Nintendo

Igår lovade jag fina bilder från prommenaden men ett visst tv-spel kom visst emellan.

Vi hamnade hemma hos T:s kusin och fastnade vid hans Xbox.
"Fuzion Frenzy" fick 3 timmar av min tid igår och det var helt sjukt kul!
Jag är ju normalt sett ett stort Nintendo-fan och har inte bekantat mig närmare med Xbox-kontrollerna. Så man kan säga att jag sög.
Men det var inte mindre kul för det! Länge sedan jag skrattade så mycket...
Spelet består av 45 stycken minispel där alla spelar mot alla och det oftast gäller att ta poäng av något slag.
Som Nintendo-fan, erkänner jag härmed Xbox som en konsol värdig min uppmärksamhet. Om man skulle behöva en enda anledning till att övergå till Xbox, skulle 20 minuter av "Fuzion Frenzy" räcka. Otroligt underhållande!

Så där har ni orsaken till min frånvaro igår kväll. Jag var fullt upptagen med att förlora.

/ Carro - Med stil, utan Xbox
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0