Teknikens under

har inte längre batteritid än 1,5 h. Sorgligt! Min stackars laptop klarar inte av att hänga i alla 3 timmarna det tar för tåget att nå Växjö, så det blir inte lika mycket bloggande som jag hade tänkt mig.
Kanske blir tvungen att go old school och skriva för hand så länge (batteritiden läggs nu till listan med anledningar till varför jag bör köpa mig en ny. Att den väger för mycket, ligger högst upp på den listan.). På ett eller annat sätt kommer jag att knåpa ihop ett par inlägg idag, börjar med lite betraktelser från dagen och fortsätter med kostrådgivning och viktminskningstips (som jag lovat Miss XL). Dock har det regnat i Göteborg idag, så några härliga foton blir det inte.
Kanske imorn om vädret tillåter.

Nu skall jag knåpa.

/ Carro - Med stil och föråldrad laptop
Kommentarer
Postat av: Klara

Haha=) Nej igår, var jag bara med honom:) Ja jag ska hälsa, han hälsar säkerligen tillbaka:) Ha de bra!

Kram!

2008-02-21 @ 17:54:31
URL: http://partypiingla.blogg.se
Postat av: Thai-brossan ;)

Tjenare!
Nu är jag hemma igen! Får höras av någon dag! Hoppas allt är bra i Växjö, hälsa Sara från mig! Hörde att jag låg dåligt till på din lista.. haha, hoppas det går att ändra på ;) Ring mig när du kan.. En annan sak också, nu är jag inte så insatt i det där med bloggandet.. Men du ville ha fler kommentarer kan man inte göra själva "Kommentera här!" Större så man ser den bättre? Hörs snart / Brossan ;)

2008-02-21 @ 18:35:23

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0