Systemkamera Vs Kompaktkamera

Ja, nu är det ju så att jag är väldigt nöjd med min Canon Digital Ixus 75 men ju mer jag fotar, desto mer känns det som om jag saknar vissa små funktioner.
Kära Fia har ju systemkamera men hon brukar ju nöja sig med sin lilla kompaktkamera när hon skall ut eller bort...
Bör man kanske ha båda?
Det känns lite som om jag kommer att irritera mig på min Ixus om jag fäster mig för mycket vid systemkameran.

Vad tror ni? Någon som kan något om systemkameror?

/ Carro - Med stil och digital kompaktkamera
Kommentarer
Postat av: Fridah

Precis så är det, man blir lite bortskämd när man har en systemkamera och helt plötsligt måste ha en vanlig liten diggi med sig. Men ska du köpa system så köp Canon 400D, mitt bästa köp någonsin. Den är mitt livs kärlek!

2008-02-09 @ 07:43:55
URL: http://indiepopochskit.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0