Rör på fläsket

Likt Annas stuprörsjeans, hänger höstens jeans-inköp i garderoben och hånar mig varje gång jag sticker in så mycket som ett finger.

Därför har jag nu knapprat i mig en morot, skall trycka ner ett ägg och ett glas vatten, sen ut på promenad + hoppa hopprep.
Skratta ni. Men hopprep råkar vara ett av de mest effektiva redskapen för konditionsträning.

Alltså hopprep ála Rocky. Och sen stocklyftning (okej, hantlar).
Sug på den, fläsket!

/ Carro - Med stil och en slående likhet med Rocky
Kommentarer
Postat av: anna

varken lår mage eller umpa får plats i mina..ska väl stoppa i buken i ett par elastiska strumpbyxor snart och ta tag i dagen..

men jag tror nog vi behöver lite högstadiefassoner..Så let's start
clubbing!

2008-02-29 @ 10:02:17
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Anne

Man kan ju inte påstå att du har så mycket fläsk men jag förstår att det retar dig när du inte kommer i kläderna. Du tror inte att de har hängt i garderoben och krymt?
Puss Din Mamma

2008-02-29 @ 11:07:00
Postat av: Missjeni

*snubblade in här och kikar runt* :)

Åh, hopprep har jag inte tänkt på som träning.. kan man ju börja köra med!

2008-02-29 @ 12:37:42
URL: http://jeni.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0