Mest aktiva

image154
Listan ser lite annorlunda ut idag...
Tycker jag som bara brukar slänga ett halvt öga på den.
Har inte riktigt kommit in i det där "jag skall vara på mest aktiva-listan-tänket" ännu.
Det kanske kommer.

Visst, för en blogg är det viktigt att bloggaren är aktiv och uppdaterar en hel del men det innebär inte att de inläggen är bra.
Dessutom hänger det ju även på antal kommentarer.
Har fått för mig att man inte kan hamna på listan om man inte har en del kommentarer också. Bloggkommentatorerna skrev något om det, de hade mailat blogg.se och frågat.

Man skall alltså skriva många inlägg och få många kommentarer.

Men jag vet inte, skriver hellre två bra inlägg än fyra halvbra.
Sån är jag.


Däremot undrar jag vad som händer på blogg.se, Nevnarien nämnde ju häromdagen att det skulle komma upp något roligt här nu i veckan.
Och jag spricker snart av nyfikenhet!
Och om det är så att det är pga stundande överraskning som det har krånglat så de senaste dagarna, är det ju upp till bevis om det var värt det. Vi kan bara hoppas.

Om någon vet, TELL ME!

/ Carro - Med stil, inte på mest aktiva listan (än).
Kommentarer
Postat av: Steff

Jag har tyvärr ingen Chihuahua,
eller hund för den delen.
Skrev att jag och flickvännen funderar på att skaffa en hund,
antingen en yorkshire terrier eller jack russel

2008-02-10 @ 22:22:12
URL: http://exilstockholmaren.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0