Gucci får egen blogg?

Det är ju många hundar som har egna bloggar idag, så varför inte även Gucci?

Men eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer att ha honom, kanske det är bäst att be mamma om att bli administratör också. Hon kanske vill uppdatera Guccis blogg några gånger om dagen med foto..?
Bra för mig också, så får jag se vad han har för sig om dagarna, istället för att bara ringa hela tiden!

Gucci och jag var ute när det hade snöat inatt.
Han blev alldeles till sig över snön! Kastade några snöbollar o lekte lite.
Roligt måste man ha, även om man är sjuk.
Eller kanske speciellt om man är sjuk.

Drömde inatt att han hade kissat inne överallt, mamma varnade mig nämligen för att sova för länge.
Jag ställde klockan på 8:00 och då ville han bara inte.

-"Gucci.. Vill du kissa?"
-"..."
-"Gucci! Vill du KISSA?"
-"..."
-"Gucci.. Kissa?"
-"..."
End of conversation.

Vi sov till 09:30 och då var han betydligt piggare. Dock inte jag.

/ Carro & Gucci - Med stil och.. Med stil helt enkelt!
Kommentarer
Postat av: Anne Berg Örnqvist

Visst är vår Gucci världens goaste och snyggaste kille. Idag sov vi till klockan 07.15. Pappa och Emelie var redan vakna men Gucci går aldrig upp om inte jag kliver ur sängen men då behövde han ut fort. Sen är det bråttom in för att få leverpastej som är så gott.
När klockan nu är snart nio väntar han på att vi skall gå ut och promenera liten stund.
Eftersom du gjorde hans tassar så fina (tack så mycket) skall han åka till Lotta idag för att klippa klorna. Gissa om han kommer att tycka att det är synd om honom.

Många pussar och kramar från din mamma Anne och Gucci

2008-02-04 @ 08:50:22

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0