Ecobag

Har ju glömt att tipsa om detta!
image171
Klicka på bilden för att komma till deras hemsida!

Hittade det via Englas blogg faktiskt, läser den nästan aldrig men ibland så.
Hon promotade i alla fall i ett inlägg, ett UF företag som tillverkar helt ekologiska väskor. Snygga sådana också!

Jag har under det senaste året letat lite efter just ekologisk bomull och sådant, så jag var snabbt in och beställde en. Dessutom går 20 kr/ väska till Naturskyddsföreningens fond för miljövänligare textilindustri.
Den ni ser på bilden har jag valt men det finns sex andra tryck att välja på. Varje tryck görs för hand så det kan dröja innan väskan kommer.
Kommer att utvärdera väskan så fort jag fått den och haft den ett tag.
Jag har dock stora förväntningar. För vilken student behöver inte en större, slitstark väska?!

/ Carro - Med stil och snart Ecobag
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0