Angående frisyrerna

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om att jag skulle lägga upp bilder på frisyrer jag haft de senaste åren.

image87

Tanken var att jag skulle låta er rösta fram den bästa och sedan lägga upp en lista med rankningen.
Men eftersom jag skall fixa håret igen den 12:e, tänkte jag att jag väntar med alltihop till dess, så att den nya frisyren också kan få vara med!

Jag har även funderingar på att göra det hela till en tävling. Priset har jag redan. Något "hår-igt" så klart!
Tävlingsreglerna är inte fastställda ännu, inte ens säkert att det blir tävling men det hade varit kul!

OM tävlingen blir av är dessa reglerna jag kommit fram till hittills:

  • För att vara med, röstar man på sin favoritfrisyr genom att kommentera tävlingsinlägget.
  • Man har en röst om dagen, i en vecka.
  • Bland dem som röstat på vinnar-frisyren, drar jag en vinnare.
Verkar det bra?

Hoppas att ni vill vara med om det blir av!

/ Carro - Med stil och snart ny frisyr
Kommentarer
Postat av: Karin

sitter ju på jobbet:) men hoppas det funkar när jag kommer hem ivkäll!

2008-02-01 @ 14:45:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

haha jo det här är ju rätt nytt för mig.. men mitt jobb är ju bara kul:p

2008-02-01 @ 14:59:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karin

haha jo det här är ju rätt nytt för mig.. men mitt jobb är ju bara kul:p

2008-02-01 @ 15:04:10
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0