Anna - En modebloggare med stil

Den enda modeaktiga blogg som jag, med hög frekvens, läser är Annas Gardersobsgubbel & Byråbekymmer.
Jag är inte särskilt intresserad av mode, jag har min stil och mode innebär för mig mest "hur mycket av min stil det i höst kommer att finnas att köpa". Leggings är ett undantag. De har jag bara för att jag.. ehm.. tillfälligt växt ur alla mina jeans.
Leggings är för mig vad Rachels mammabyxor är för Joey.
Jag kommer ifrån ämnet. Modeblogg var det. Jo, Annas blogg handlar inte så mycket om mode som om henne själv. Hon är en glad och härlig tjej som kan bjuda på sig själv samtidigt som hennes illustrationer är av högsta klass, i en helt unik stil och ofta med en hög grad av igenkännande (detta då när hon porträtterar sig själv). Hon skriver rakt ifrån hjärtat och är med all säkerhet inte en sådan agressiv förespråkare av perfektion gällande skrivandet som jag själv är.

Så anledningen till att jag läser hennes blogg, har inget med mode eller skrivandets konst att göra. Tjejen har det.

Det som kallas för äkta personlighet.

/ Carro - Med stil och EN modeblogg på sin lista



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

oj...jag tror att detta är det finaste jag nåsin läst om mig själv...Carra jag kan nog inte med ord uttrycka hur rörd jag blev av detta.

Tack så hemskt mycket!!



Massor av kramar..kramar jag hopas jag få ge dig på riktigt en dag!

2008-08-30 @ 18:04:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Anonym

har bara haft så mkt på senaste, så jag har inte haft tid. Uppdatering kommer komma.

Japp, ska flytta ner till Malmö! ska Jobba i Köpenhamn på flygplattsen där!

Själv då? skola denna terminen oxå?

Kram

2008-08-30 @ 19:14:07
Postat av: Spiderchick

ah fanx for the tip!

2008-08-30 @ 20:20:05
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller med. hennes blogg är väldigt bra. följer inte heller speciellt mycket mode eller andra bloggar men henne följer jag. din är också riktigt bra. du skriver lite ironisk roligt. me like.

2008-08-31 @ 23:53:25
Postat av: Carro

Svar Anonym 31/8: Tackar så mycket! Hoppas kunna hålla det hela uppe även under terminen.. Kul att du läser!

2008-09-01 @ 09:38:39
URL: http://carrosstil.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-20 @ 07:57:23
URL: http://smsalåna.nu

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0