Släkten är inte värst

Det var överraskande trevligt igår och plus i kanten för befintlighet av potatissallad!

Vi satt vid samma bord som mina tre fastrar, kusin och ingift farbror plus någon halvgalen dam i samma ålder som födelsedagsbarnet, med sin äkta hälft. Det var otroligt länge sedan jag senast träffade alla mina fastrar på samma gång på någon sådan där tillställning så jag är glad att vi gick.

Så jag skulle bara vilja säga att även om släkten alltid "är värst", är andras släkt bra mycket värre!

/ Carro - Med stil och värsta släkten
Kommentarer
Postat av: A

Härligt att du fick potatissallad. :D
Håller verkligen med om att rostbiff UTAN potatissallad inte är mycket att ha.

2008-04-15 @ 09:14:44
URL: http://minsoffa.bloggagratis.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0