Musa sökes

Min inspiration har legat på näst intill noll det senaste.
Jag tror att min musa måste ha sagt upp sig med omedelbar verkan, utan min vetskap, eller att hon har tagit sig en väldigt lång semester.

Därför söker jag nu en ny.

Kvalifikationer: Kandidatexamen i Inspiration eller likvärdig utbildning och lång erfarenhet av att inspirera andra.

Som person är du framåt och positiv, praktiskt tänkande och pedagogisk. Att vara glad på jobbet är givetvis en fördel men det får inte gå till överdrift. En überglad musa skulle lätt kunna förstöra min fina cyniska sida, and we wouldn't want that now would we?

Så om du känner dig lagom cynisk och har en bra utbildning och/eller erfarenhet i ryggen, tveka inte att söka!

Intervjuer kommer att påbörjas under maj månad.

Tjänstens omfattning: Heltid

Arbetstider: 24/7

Lön: Resultatbaserad (provision)

Ansökan mig tillhanda senast: 30/4 2008

Kontakt: Via bloggen eller på [email protected]

/ Carro - Med stil och på jakt efter inspiration
Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack:)
Jovisst kommer jag ihåg det.
Men tyckte det var jobbigare med barnen som sprang i trappen, och sparka
boll. Vet inte hur många ggr jag har skällt på dom. Varför tar dom inte åt sig!?

Visst är vädret lovely?

2008-04-20 @ 11:24:44
URL: http://minplatts.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0