Back on track

Så var alltså Blogg.se uppe igen. Bytet gick dock inte som de hade tänkt sig.
Istället för ett stopp på 6 timmar med ett nytt bloggverktyg som resultat, fick vi ett 2-dygns-hål i bloggningen efter vilket vi nu återgått till det gamla verktyget.
Inte för att blogg-hål är något nytt fenomen i min blogg, sådana kan lätt skapas av egen kraft, men nu senaste dagarna har jag verkligen velat blogga! Och haft tid dessutom.
Ville ju tala om hur det gick på tentan, skriva av mig när jag inte kom någonstans med den nya boken vi ska ha läst till i morgon. Acerca de Roderer. Om det är någon som läst den, är tips och råd mer än välkomna! Är nu på sidan 43/135. Vi kan väl bara kortfattat säga att jag kommer att vara fullt sysselsatt idag.

/ Carro - Med stil och en ny, något mindre, plugg-elefant och sitt gamla bloggverktyg tillbaka
Kommentarer
Postat av: Sica

Jo, precis. Som jag nämner i texten är det AA- American Apparel fodralen det handlar om. Men bilden är tagen från Nelly.se. Håller med dig om att de är bra basplagg, absolut. Och snygga, absolut. Men poängen är ju att jag tycker det blir fruktansvärt tråkigt när sådan massproduktion av kopior görs och att alla har dom. Det finns föresten freebra - en bh som som sitter fast med hjälp av klister på brösten utan bh band som man lämpligast har under såna här urringningar. Nelly säljer även såna.

2008-04-01 @ 14:40:37
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: ..:Sarah:..

oooh ja men va bra=)
hopas denna passar!!

kram

2008-04-01 @ 17:40:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0