Ytterligare försening

Det var inte så lätt att jobba och plugga samtidigt som jag trodde.
Faktum är att det inte känns lätt alls just nu. Det är meningen att jag skall jobba 2 kvällar i veckan 16:30-21 och samtidigt plugga heltid. Låter ju inte så jobbigt eller hur?
Men när jag tog jobbet, trodde jag att kursen skulle vara upplagd på ett helt annat sätt.
Istället för att plugga ett ämne och fokusera på en sak som jag tidigare trodde, läser jag nu 3 delkurser samtidigt.
Det är alltså därför jag sitter här 23:20 och bloggar, det finns ingen annan tid som passar just nu! (Inte för att den här tiden egentligen passar särskilt bra om man vill hinna sova också..)

Så. Min "come back" kommer atagligen att dröja en liiiten aning längre ändå. Ló siento!

/ Carro - Med stil, utan tid
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0