Flyttar hemifrån!

Ajjemän, äntligen har jag fått lägenhet! Helt sjukt spännande ju..
Är åtta veckor kvar till inflytt men det finns mängder att göra till dess!
Ska ju tex hinna gå igenom alla flyttkartonger med grejer som står uppe på vinden, slänga sånt som inte ska med osv.
Och försöka övertala mamma om att jag inte behöver ta med pianot nu när jag flyttar för det har jag bara inte plats till!

Det är alltså till Kungälv som det beger sig nu, närmare bestämt Munkegärdet som ligger ovanför Kungälvs Sjukhus. Lägenheten är en 3:a80,5 kvadrat med inbyggd balkong. Där finns även någon som jag alltid velat ha, nämligen en gå-garderob! =)

Och nu när vi då fick lägenheten, jag och Sara, blev det också bestämt att det inte blir vi två som flyttar, utan jag och Thomas och det känns jättebra!

Skall åka och skriva på kontraktet om en vecka. Sen är den min (eller förlåt; vår)!

/ Carro - Med stil och (snart) egen lägenhet
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0