Första beställningen från Ellos

Blev inspirerad av Fridas frekventa bloggande om Ellos, så jag surfade in och tog mig en titt... Snacka om surprise! Hade aldrig kunnat tro att det skulle finnas så mycket snyggt där!
Så det slutade med att jag beställde följande:


KavajEllos
cityshortsellosshortsEllos
Kavaj, vit 249;-
Cityshorts, mörkgrå 99:-
(60% rabatt, ord. pris 249:-)
Shorts, svarta 249:-

Annorlunda kavaj som kommer att passa perfekt i underbara Barcelona nu till våren! Speciellt till de båda kanonsnygga shortsen... Har dock inte bestämt mig för vad för slags skor jag ska ha till detta, ni kanske har några icke-ruinerande förslag? Helst inte för högklackat, skall orka gå en hel dag i metropolen i dem också! ;)

/ Carro - Med stil men utan passande skor
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0