Score!

Finaly! Sålde 18 stycken idag! Kändes så himla bra... Om ni undrar vad det är jag säljer så är det rakhyvlar. Eller tekniskt settsäljer jag inte, jag ger bort ett välkomstpaket som någon måste betala portot för.
Förstår inte varför det är så många som är så himla anti telefonförsäljning, oftast gör man ju som vi och skickar ut ett välkomstpaket. Sen är det inget köptvång så man kan ju alltid avsäga sig det i fortsättningen efter att man provat.

Så, om det ringer någon ifrån Flexifront hem till er och vill att ni ska prova rakhyvlar, ta då hem hyveln o testa iaf! Hälsa till mig, för det är nån jag jobbar med som ringer. =)

Ciao!

/ Carro - Med stil och uppåtgående graf
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0