Telefontid? Ja. Svar? Nej.

Så jäkla löjligt egentligen, jag har försökt få tid hos en barnmorska de senaste veckorna. Ringt på telefontiden men inget svar. Om man inte räknar samma telefonsvarare som man kommer till om man inte ringer under telefontiden. "Bästa sättet att nå oss är under vår telefontid" Eller hur?!
Alltså jag har nog lämnat mitt namn och telefonnummer på telefonsvararen 5 gånger nu och ingen har ringt upp mig.
Det är tamejfan svårare att få en tid hos barnmorskan än det är att få en akuttid hos min överdrivet uppbokade frisör! Skillnaden där är ju att det faktiskt är någon som svarar och talar om att det inte finns någon tid...
Så jag börjar ju undrar om de har missuppfattat det här med telefontid. För mig innebär det att man skall kunna ringa under den ynkligt tilltagna tiden (oftast en timme) och faktiskt få ett svar.
Idag har jag redan ringt 3 gånger men hela tiden kommit fram till telefonsvararen, it's really starting to bugg me!

Ända lösningen är ju att åka dit och boka en tid på plats men tro mig, de ska få veta vad jag tycker om deras sk. telefontid!

/Carro - Med stil, ont om tid
Kommentarer

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0