Barcelona here I come!

Yeees! Ska ner till härliga Barcelona o jobba, börjar 5:e februari.
Inget märkvärdigt jobb, telefonförsäljning, men jag får komma dit igen o de e värt mycket!
Så nu är det äntligen sluttristlessen här hemma i kalla Sverige och snart är jag nere i varma, ljusa, underbara Barcelona.
Och som om det inte vore tillräckligt; Sara har sökt, fått intervju och förhoppningsvis också fått jobbet!
jäkla skoj de kommer bli om det blir hon och jag som drar dit! Bo ihop, jobba ihop o leva livet ihop!

Jepp jepp, så ligger det till!

Vi bloggar väl här eller gör en ny blogg ihop, så att vi kan hålla er uppdaterade om vad vi hittar på!

Missa för guds skull inte detta nya kapitel i mitt liv!

Ciao!

/ Carro - Med stil och nytt jobb

Kommentarer
Postat av: Lolita

Lyllos dig! :)

2007-01-04 @ 10:19:35
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Carro

Lolita: Känner mig rätt lyckligt lottad faktiskt! =) Ska bli gott o komma iväg igen!

2007-01-04 @ 11:06:07
Postat av: Sara

Hej! Det här kanske låter lite konstig men jag googlade på "telefonförsäljning i Barcelona" och då kom din blogg upp. Jag pluggar i Örebro och håller på att leta upp nåt företag som har svensk telefonförsäljning i Spanien till sommaren och när jag läste din blogg blev jag nyfiken på vad för företag du fått jobb genom? Det skulle vara väldigt sjysst om du bara hade lust att mejla mig företagsnamnet på [email protected] Tack så jättemycket i förhand! /sara

2007-01-29 @ 19:43:00

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0