Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!


 

Den här bloggen kommer huvudsakligen att handla om Kropp, skönhet samt träning!
Emellanåt kommer det såklart att slinka in en och annan filosofisk fundering eller några shoppingtips, lite vad som faller mig in!

Ett tips nu när våren kommit; börja grunda solbrännan! Fejka, fejka, fejka! Kanske låter tidigt men när solen väl kommit fram, är det inge vidare snyggt att vara vinterglåmig i hyn!
Köp exempelvis ett par Tantowels för helkropp (35kr/st på Kick's) Finns i två nyanser, håller ca fem dagar och är fantastiskt enkla att använda. Finns för helkropp eller ansikte.
Info på http://www.starbeauty.se/brun%20utan%20sol.html
Annars har jag hört att Magic Tan skall vara mycket lätt att använda och ge jämn färg, dock är priset inte lika överkomligt för en flaska; ca 300 kr!

Nåja, nu skall jag ut på en prommenad i den härliga vårsolen!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: sara

kul att du håller på me detta, skulle aldrig orka, men som ja sa så tycker jag inte de är spec kul att skriva heller hehe

2006-04-11 @ 10:16:12

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0