Kuriosa kaffebönor

Hittade denna kuriosa bild via Pusha.se, och här kan ni se originalinlägget.

Det går ut på att man skall hitta mannen som gömmer sig bland kaffebönorna så fort som möjligt.

Läkare har kommit fram till att om man hittar mannen bland kaffebönorna inom 3 sekunder, är den högra hjärnhalvan bättre utvecklad än normalt.
Om man hittar mannen efter 3 sekunder till 1 minut, är den högra hjärnhalvan normalt utvecklad.
Om man hittar honom efter 1 minut till 3 minuter, fungerar den högra hjärnhalvan långsamt och man bör äta mer protein. Om man inte hittat mannen efter 3 minuter, är rådet att leta efter fler övningar som denna för att göra den delen av hjärnan starkare!

Kaffebönor

/ Carro - Med stil och normalt fungerande höger hjärnhalva
Kommentarer
Postat av: Albatrossen

Blev tokstressad och trodde att jag skulle få besked om en underutvecklad hjärna, men jag klarade mig på snöret. *puh* Kvällen är räddad...

2008-01-24 @ 21:10:54
URL: http://albatrossen.blogspot.com
Postat av: laaaarsson

Förra gången jag kolla gav jag upp efter en halv minut men men nu när jag kolla hitat jag den efter typ 2 minuter, jag är kass. så kom min jobbkompis här och hitta den med en gång, inte ens sekund!! haha va tokigt!

2008-01-25 @ 08:07:08
URL: http://bestick.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0