My new obsession

Ni kanske inte visste detta men jag är egentligen en riktig tekniknisse.
Älskar när det kommer ut något nytt på marknaden och givetvis skulle jag handla om jag hade råd. Nu är jag ju student och har fått anpassa mig efter det. Min nya obsession kommer dock inte att behöva bekostas på egen hand och då är det ju en heeelt annan sak! Hehe.

My new obsessionHär har vi den alltså. I min ficka inom 1 månad. Absofuckinglutely.
Hoppas bara jag hinner få hem den innan min trogna men slitna W810i helt ger upp!

Funktioner jag diggar

* Motionsprogram med GPS
* Shakecontrol
* Walkman - Självklart!
* TrackID
* Spellistor efter humör - SenseMe
* EDGE
* Fotofix
* 1GB M2 minneskort medföljer

Sen återstår det ju att se hur allt fungerar men den förväntas slå riktigt stort på marknaden, lite som en ny W810i.
Jag återkommer med recenssion när jag haft den ett tag.

Känner mig sådär lagom materialistisk. Härligt.

/ Carro - Med stil och snart ny telefon
Kommentarer
Postat av: Anonym

VArt har ud tagit vägen?

2008-05-18 @ 17:00:53
URL: http://minplatts.blogg.se/

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0