Läsvärt

Har kikat runt rätt mycket i bloggsfären, vill ju hitta nya, bra bloggar att läsa. Hittar dock inte så mycket bra.
Hittar mest "hej dagboken-inlägg" tusen gånger om. Det jag finner där är till min förvåning en 50 kommentarer på varje inlägg.
Så jag funderar på att sluta anstränga mig så mycket för att skriva intressanta saker jag själv hade velat läsa. Folk vill inte läsa sånt tydligen.
Jag kanske skall börja skriva inlägg om vad jag skall göra idag, vad jag har på mig och även klämma in några stavfel och särskrivningar här och där.
Då kanske kommentarerna kommer.
För jag tycker det är enormt tråkigt med envägskommunikation!

Dessutom är jag less på att ni inte nappar på tävlingen. Igår funderade jag allvarligt på att avsluta den och bara lotta ut priserna bland de fyra som är med hittills.

Nej, givetvis kommer jag inte att göra något utav ovanstående.
Bloggen kommer även fortsättningsvis att vara befriad ifrån "hej dagboken" och tävlingen kommer att ligga uppe tills tillräckligt många har deltagit.
Om det så dröjer till midsommar!

/ Carro - Med stil och brist på läsvärda bloggar



P.S. Om ni tycker något om min blogg, var snälla och skriv det då. Bra som dåligt. Jag är skittrött på den här envägskommunikationen! D.S.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ja det finns många bloggar som skriver om absolut ingenting. 10 inlägg om dagen med en mening i varje bara för att få sidvisningar. Men ibland hittar man några mer intressanta. Måste säga att du har många läsvärda inlägg!

2008-02-15 @ 11:37:38
URL: http://www.metrobloggen.se/loviissa
Postat av: anna

ingen aning..antar att det är nåt jobb hon gjort kanske..nån design..känner inte henne..

massa kram!

2008-02-15 @ 12:07:44
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: A

Har läst lite. Sitter på jobbet och måste ju se ut som om jag jobbar. :)
Men hittills gillar jag det jag sett. Kommer att "hälsa på" igen.
Visst är det trist med envägskommunikation.
Jag skriver väl inte så intressanta inlägg, bara korta om sånt som poppar upp i huvudet. Och jag erkänner, ibland blir det "det här har jag på mig idag", mest för att jag är uttråkad på jobbet, tycker det är kul att pilla ihop en bild och inte kommer på något annat för tillfället. :D
Men titta gärna in ändå.

2008-02-15 @ 12:25:00
URL: http://minsoffa.bloggagratis.se
Postat av: Klara

Haha aa visst är det dåligt! Folk borde kommentera mera:)

Nej, det är klart att det är bra tips! Det är ju precis så som du skrev!! Men jag försöker att äta nyttigt men jag är så jävla sötsugen hela tiden :/ svin jobbigt! Även ifall jag lyckas bättre än många andra!

Kram!

2008-02-15 @ 14:43:54
URL: http://partypiingla.blogg.se
Postat av: miss xl

Nej fortsätt med läsvärda inlägg istället, tycker bättre om det! Har du kollat in Underbaraklaras blogg, den är läsvärd! Konstigt det där. Ibland får man många kommentarer på ett "tråkigt", meningslöst inlägg, men ibland om man skriver nåt läsvärt eller viktigt så är det helt dött... Det kan ju också vara så att vi alla borde bli bättre på att kommentera. Jag läser, men det är inte alltid jag kommenterar...
Kram

2008-02-15 @ 16:48:59
URL: http://xl.webblogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0