Gratis bilder

Jag har hittat ett ställe där man fritt kan ta bilder att publicera på bloggen, det har jag letat efter länge!
Stock.xchng

I avtalet står att man skall kontakta fotografen ifråga om man vill använda bilden:

  • In website templates that You intend to sell or distribute.
  • For creating printed reproductions that You intend to sell.
  • On "print on demand" items such as t-shirts, postcards, mouse pads, mugs (e.g. on sites like Cafepress), or on any similar mass produced item that would contain the Image in a dominant way.

Beach2
Ja, jag frossar, jag erkänner.


/ Carro - Med stil, i bildparadiset!
Kommentarer
Postat av: s

Sjuukt vacker bild!

2008-02-03 @ 00:23:15
URL: http://ajslandic.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0