Dagen; i bilder

Har haft en underbar dag med min Gucci, se själva!

image116


Gott att ligga i Carros säng, fast det får inte katterna!

image117


Snyggaste killen på promenad, kappa får man ha när man är sjuk o det är kallt!

image123


Fina bilder blev det också...

image118

Nästan hemma ser man vovvar på andra sidan, mycke mer intressant än att gå hem!

image119


Gott att grisa sig i soffan!

image120


Mindre gott när Carro envisas med att klippa de en mil långa tasshåren!
Särskilt baktassarna är otrevligt att bli kittlad under!

image124


Äntligen belöning! Mmm grädde!

image122


Och så var Carro tvungen att vara lite elak.
Med pläden på känner man sig lite smått dum. Lite som ett får.
Rätt taskigt drag faktiskt, och så skrattade hon så att hon skrek... Länge.

Tur för henne att jag älskar henne ändå!

Inte många dagar som kan slå den här!

/ Carro - Med stil och en liten "fårskalle" till hund
Kommentarer
Postat av: matilda

aw va sööööt :D

2008-02-04 @ 01:22:13
URL: http://matildahammar.blogg.se
Postat av: Spiderchick

vilken fin hund du har! Vacker päls =) Ang smuts så är det ju faktiskt jag som städar mest så jag har def. mest rätt att gå in med skor!

2008-02-04 @ 11:18:56
URL: http://spiderchick.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack för komplimangen av min blogg. Jag ska vidarebefodra den till mig själv! =)

2008-02-04 @ 12:39:01
URL: http://spiderchick.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0