Finally!

Here it is. My obsession of the last few months.

Nu sitter jag här och bloggar. På universitetet. Med min underbara HP 2133 Mini-Note.

Den är precis allt jag önskade mig och leverans på två dagar är inte dumt!
Jag kan verkligen rekommendera att beställa från Clickok.se; snabba leveranser och bra priser.

Min version av modellen heter FU346EA#AK8 och är den fullutrustade versionen med 6-cellsbatteri och Vista Home Basic.

Dock tror jag inte att jag kommer att behålla Vista, det lutar åt att testa Mac OS X istället, har själv aldrig testat men goda vänner rekommenderar det och det skadar ju inte att prova.




I morgon hänger den med på höstens viktigaste, och förmodligen enda, resa; weekend i Växjö med Sunshine!
Som ni säkert vet vid det här laget, bor och studerar min bästa vän Sunshine i Växjö och därför får det bli i alla fall en tripp till Växjö per termin för min del.

Tänkte ju egentligen bara skryta lite med detta lilla tekniska under, inte överinformera er om mitt oerhört spännande privatliv.

/ Carro - Med stil och HP Mini
Kommentarer
Postat av: Johanna

heej! va kul att du kommer i mon, tyävrr åker ja hem då, hade ju vart kul å parta loss med dig å sara på sivans, men det får bli nästa termin då!

kram

2008-10-15 @ 22:56:53
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0