En säck på ryggen

Alltså en ryggsäck. Detta hade en av mina lärare väldigt roligt åt. "Haha, som en SÄCK på RYGGEN.! Haha..!" Mochila heter det på spanska. Jag förstår om ni inte förstår det roliga i det hela. Det är sådant man är ursäktad för att inte förstå.

Hur som helst är det just en säck på ryggen jag är i behov av för tillfället.

Jag har nämligen insett hur ohållbart och opraktiskt det egentligen är att gå runt med en proppfull påse varje gång jag skall till plugget.
Och nej, gymnasietiden med dagliga tävlingen om "snyggast påse" gav inte precis mersmak.

Men det har visat sig vara lättare sagt än gjort att skaffa sig en sådan där säck. Det är ju inte så att jag inte är det minsta ytlig, givetvis måste den även vara snygg, annars får nog påsen hänga med ett tag till.

Så, alla ni där ute med snygga säckar på ryggen: Ge mig tips!

Säcken skall inte vara sportig á la Nike eller Puma.
Inte vandring á la Fjällräven och inte heller chocka alla i min närhet med rosa á la Grynet.
Den skall vara stilfull och snygg á la Carro.

Help, please!

/ Carro - Med stil, utan den där säcken på ryggen
Kommentarer
Postat av: emelie

godnatt :)

2008-03-17 @ 00:29:31
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: M a r i a

jag tror säkert att du skulle ta fina bilder :) övning ger färdighet!

2008-03-17 @ 00:36:12
URL: http://mariiaa.webblogg.se
Postat av: REBECCA

God natt! :)

2008-03-17 @ 00:37:36
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0