Debatt - Shopping leder till psykisk ohälsa

Spontana reaktionen på debatten i stort är inte särskilt positiv.
De pratade en hel del i mun på varann, någon var arg och Ebba såg för det mesta bara road ut.
Maria Wetterstrand var som vanligt ganska sansad och realistisk men hon belyste inte, som jag hade trott, miljöaspekten särskilt mycket utan tryckte mer på punkten "psykisk ohälsa".
Karin har skrivit lite om debatten, snabb som vanligt, men jag för min del behöver nog sova på det hela innan jag gör ett riktigt utlåtande.

Programmet pågår ju för fasen fortfarande, dock om andra saker!

/ Carro - Med stil och psykiskt frisk (?)
Kommentarer
Postat av: Jelena

Jag funderade också på vad det var Ebba roades så över. Det framgick ju inte riktigt när hon väl fick säga något själv...

2008-03-14 @ 00:44:11
URL: http://styleiseternal.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0