Vad räknas?

Bloggtoppen. Den statistiken är ju fel hälften av tiden. Det irriterar mig, även då jag har 300% fler besökare än jag egentligen har. Det är ju en stor sajt och då kan man tycka att de borde ha alla hästar hemma, men icke.
Skulle vara intressant att veta viljen typ av räknare de använder och varför det inte stämmer, så ofta.image166
Själv använder jag mig utav två olika räknare. Har en på Susnet, som verkar fungera bra och så har jag ju den vi alla har här på blogg.se. Den på Susnet verkar dock räkna mest riktigt.
Fråga mig inte hur jag vet, det är något mitt elaka överambitiösa undermevetna, intalat mig. Och då väljer jag att tro på det.

/ Carro - Med stil och räknare
Kommentarer
Postat av: leopardia

jag tror att det kan ha med att göra med att man måste lägga in bloggtoppens 'ikon' på alla sidorna, även inläggsidorna osv... men jag vet inte. jag bara gissar fritt...

2008-02-13 @ 22:10:53
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0