Pluggdag

Tänkte bara tala om att jag antagligen kommer att vara rätt så frånvarande idag. Har en hel bok att läsa och analysera till imorgon. Ja, Esos Cielos som jag har försökt att förtränga i evigheter, precis den.

Så idag skall jag ägna så mycket tid som möjligt åt den, helst hela dagen. Har redan sovit alldeles för länge!
Jäkla skitkatten väckte mig imorse med sitt evinnerliga jamande. Först var det mat. Sen var det vatten och sen ville hon ut. Så somnade jag äntligen om och sov som sagt alldeles för länge.
Nu är det prommenad som gäller och sen läsa, läsa, läsa!

Skall fösöka hinna uppdatera lite senare.
Kan ju tala om att jag är på sidan 52 nu.. Av 170. Jej för mig. Crap.

/ Carro - Med stil och 118 sidor to go
Kommentarer
Postat av: Klara

Usch vad det låter jobbigt!!

Ja han kommer hem imon kväll, så nu kan du snart prata med honom:) Jag ska försöka äta morötter:) Tack för tipset med tävlingar, jag har varit inne där tror jag. Men det är alltid ngt!=)

Kram!

2008-02-19 @ 15:50:47
URL: http://partypiingla.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0