Hunden - ett skilsmässobarn?

Ja, det är ju så att jag i första hand anser mig själv vara hundägare och i andra hand kattägare.

Det är helt klart för att jag älskar min hund mest.
Jag är en hundmänniska i grund och botten, katterna har jag tagit in eftersom de blivit utslängda.

Men jag har ju inte Gucci om veckorna. Hittills har jag inte haft honom boendes här alls.
Det skall dock bli ändring på det nu. Han är här ikväll till imorn kväll. Liten mjukstart.
Sen är väl tanken att han skall få vara här nån helg då och då med lite bättre regelbundenhet.

Det känns lite som om han nu skall genomgå det alla vi skilsmässobarn, genomgått. Bo hos mamma/pappa. Bara det att han skall bo "hemma" för det mesta och vara min helghund. Så jag antar att jag, generellt sett, skulle vara pappan då...

image103

För han är ju favoriten, helt klart! (Gucci alltså)

/ Carro - Med stil och "helghund"
Kommentarer
Postat av: emma

du får gärna vara med i nästa tävling ;:)

2008-02-02 @ 23:39:33
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0