Helt deckad

Igår var inte min dag.

Åkte hemifrån med Ipren-mannens nemesis krypandes i bakhuvudet och svårigheter att behålla maten, men har man obligatorisk lektion, så har man. image164
Var hos kiropraktorn och "tryckutjämnade" lite som han säger.
Var helt himmelskt!
Tror varenda led nu är "tryckutjämnad" till tusen...

Lunchade ute, vilket händer ibland (läs: en gång var åttonde månad) och gick på min obligatoriska lektion.

Fick tillbaka min text "Los hombres no lloran" , fullklottrad med kommentarer (läs:fel).
Tog en snabbuss hem, illamåendet frodades och huvudvärken blommade ut med full kraft. Migrän var ett faktum.
Till banken för att diskutera pension, nyttigt för ekonomin men hjälpte rakt inte mot migrän.
Hämtmat, kebab så klart, hälften fick jag ner och behöll. Annars lätt att den åker upp igen, migrän är inte snällt.
Deckade i sängen. T, som låg och höll om mig och tyckte synd om mig, avvek från planen och somnade han med.
Sov till och från tills T åkte hemifrån runt 7 och here I am.

Så. Min ickebefintliga uppdatering igår. Där har ni dygnet i ett nötskal.

/ Carro - Med stil och bästa vän med Ipren
Kommentarer
Postat av: Klara

Ajdå stackars dig! Det som är så fruktansvärt jobbigt!! Har du det ibland eller va det vara ett anfall:)

Hoppas du är bättre nu!

Kram!

2008-02-12 @ 13:03:18
URL: http://partypiingla.blogg.se
Postat av: Klara

Usch då! Jag har bara fått ett sånt anfall en gång och jag är glad att jag inte har det!! Det är så fruktansvärt jobbigt!

Kram!

2008-02-12 @ 17:03:24
URL: http://partypiingla.blogg.se

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0