Hands free?

Jag var själv väldigt tidig med att börja använda handsfree, så tidig att folk tittade konstigt på mig när jag gick och till synes, pratade med mig själv.

För mig var det en fantastisk uppfinning då jag helt plötsligt inte behövde hålla i telefonen och just fick, my hands free.
I dagsläget verkar just den funktionen ha hamnat längre ner på listan över orsaker till varför folk använder sig av handsfree.
Var tredje person jag ser prata i telefon med handsfree, håller i micken (gud vet varför).

Så vad fyller vår handsfree för funktion nu, när vi inte längre använder den för att få our hands free?

/ Carro - Med stil and her hands free with handsfree
Kommentarer
Postat av: Wånkan

Sen har vi dom som håller micken i ena handen och telefonen i den andra.....

2008-02-22 @ 15:24:42
URL: http://wankan.blogspot.com
Postat av: Sofia

sen har vi dom som struntar i hur folk snackar i telefon eftersom de på sitt sätt uppfyller funktionen ändå

2008-02-24 @ 22:28:15

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0