Angående tävlingen

image87

Jag har nu bestämt mig. Det blir tävling på bloggen. Punkt slut.
Sen kanske slutdatumet på den kan komma att skjutas fram om det inte blir tillräckligt många som röstar.

Nu har jag också kommit fram till några fler regler:

  • Familjen får gärna vara med och rösta men de kan dock inte vinna priset. Inte ens Gucci om han röstar.
  • Har man en blogg, lägger man upp bild på den frisyr man röstar på, och länkar till tävlingen.
  • Sedan skriver man en kommentar under tävlingsinlägget och länkar till inlägget i sin blogg.
  • Har man ingen blogg, skriver man ett mail till mig med motivering.
  • Alla fyller i sin mail under sitt namn i kommentarsformuläret, så att jag enkelt kan kontakta er om ni vinner!
  • Av dem som röstat på vinnar-frisyren, väljer jag en vinnare. Här hänger det på inlägget på bloggen/ motiveringen per mail.
Så vad tycker ni om reglerna?

Jag ville inte köra en lottning eftersom det faktiskt varit en röstningstävling.
I dagsläget kan jag inte heller riktigt säga om det blir enbart en vinnare eller om det blir en tvåa och trea också.
Det beror lite på om min frisör väljer att sponsra med något.

Tävlingen startar någon gång under helgen, när min nya frisyr är färdig med färg och allt.

Kan ju tala om att priset jag har här hemma är ett färgschampo från Matrix; Biolage.
Använder det själv och tycker det är det absolut bästa!

Så, håll ögonen öppna, snart händer det!

/ Carro - Med stil och (snart) Tävling!
Kommentarer
Postat av: Madelene

Tack så mycket. Vart har du hört om nästa version av blogg? Står det någonstans? :)

2008-02-08 @ 13:57:22
Postat av: Sarah

klart det är ok.. men det kom ju en våg av folk som gjorde exakta kopier på allt hon gjorde. bra och roliga idéer tar ju folk till sig direkt.. men va jag hon skulle jag oxå bli skitless.

2008-02-08 @ 14:52:19
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Sica

åh, resultatet kommer snart =) Håll ut lite till bara! :)

2008-02-08 @ 15:02:52
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Maria

jo och jag har faktiskt funderat på det. att nästa gång jag gör en ny header ha med namnet i det...

2008-02-08 @ 15:19:22
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Kajsa!!!

Vilka många och krångliga regler... =S

2008-02-08 @ 23:42:53
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/
Postat av: Kajsa!!!

Jag förstod knappt hälften :) Kan du inte bara ha röstning i kommentarsfältet och sen drar du en slumpmässig vinnare (typ jag :D)

2008-02-08 @ 23:51:13
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Säg något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0